środa, 5 czerwca 2013

Nowy wygląd...

Przepraszam, że nie mogłam dodać postu wcześniej, ale nie miałam internetu przedwczoraj, a wczoraj już nie zdążyłam.
________________________________________________________
Przejdźmy do sedna...
Otóż, jak zauważyliście blog przeszedł metamorfozę. Wszystkie zmiany wprowadziłam, gdy zamknęłam w sobotę blog... Zmieniłam nagłówek, który mi się teraz nie podoba... Robiony był przeze mnie, tak jak tło. Wiem, że wiosna się kończy, ale trudno. Jako kolor, wybrałam delikatną zieleń. Kolorek przypadł mi do gustu. Odświeżyłam też co nieco w zakładkach, dlatego zapraszam do oglądnięcia ich. Nie zdążyłam jednak zrobić nowego planu.
  ________________________________________________________
Kolejną sprawą jest to, że blog upada... Nikt się nie udziela, a po odejściu Kingi pojawił się problem z wypłacaniem nagród, ponieważ ja nie jestem ss, stardollarów mam bardzo mało, a jeśli chodzi o nagrody rzeczowe-nie mam dostępnej funkcji bazarku. Ostatnio zastanawiam się nad odejście, bo stardoll mnie nudzi i gdyby nie blog, to pewnie zrobiłam bym, jak kiedyś długą przerwę(ok.1 roku) lub bym w ogóle nie wróciła, a teraz i blog jest dla mnie ciężarem, który nie sprawia mi żadnej przyjemności. Kwestia teraz, co z blogiem?

2 komentarze:

  1. Jestem tutaj nowa, bardzo proszę o dodanie mnie do redaktorów i jeśli się dobrze spisze do jestem chętna do prowadzenia bloga. A jak na razie wydaję mi się że jeśli chcesz odejść to odpowiednia osoba na właścicielkę bloga jest joyless. ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do redaktorów Cię dodam, ale na swoje miejsce mam już kogoś, ale to niespodzianka dla wszystkich-nawet ta osoba nie wie xd


      szkodnik2248

      Usuń

Napisz swój nick na stardoll.