poniedziałek, 3 czerwca 2013

Kopiujemy


Dzisiaj mam dla was dwie stylizacje. Mam nadzieję, że się wam spodobają.



Pierwsza stylizacja bardzo mi się spodobała. Mój odpowiednik nie jest identyczny, ale też może się spodobać. Próbowałam zrobić creepersy, ale wyszło mi to raczej średnio.


W tej stylizacji znów mamy zabawę z creepersami. Ogólnie jest ciemno, dodałabym jakiś kolorowy akcent, ale ja nie jestem do tworzenia własnych stylizacji. 

Jak się wam podoba?
Macie propozycje co do gwiazd?

Wyniki
Legginsy zgarnia adusiaczek3.
(już zarezerwowane)


Mk


Wymień co najmniej dwa filmy, w których grał ten aktor.

50 sm dla pierwszej i 50 sm dla wylosowanej osoby.

4 komentarze:

  1. Turysta i Piraci z Karaibów : Klątwa Czarnej Perły

    OdpowiedzUsuń
  2. Piraci z Karaibów xd i skrzynia umarlaka ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje po prostu śliczne :D


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  4. Alicja w Krainie Czarów i
    Sweeney Todd: Demoniczny golibroda z Fleet Street

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.