wtorek, 7 maja 2013

Wyszukane w starbazaarze przez WAS!!!

Hej, kilka dni temu wpadłam na pomysł, by swoimi zdobyczami z SB dzielili się także chętni czytelnicy. Co Wy na to? Piszecie mi czasem w komentarzach co wam się udało po okazyjnej cenie zakupić, a tutaj byłaby to szansa zaistnienia na blogu ;P 

Waszym zadaniem byłoby zrobienie fotki/screenu z fajnej rzeczy upolowanej w SB i pokazanie jej w stylizacji. Za to proponuję 100sm (za każdy opublikowany artykuł/rzecz) i może jakiś prezent ;P 

Oczywiście ta praca promowałaby was ;P

Jak sądzicie fajny pomysł? Czy ktoś chce się podzielić jakąś swoją okazyjnie zdobytą rzeczą?

Wysyłajcie gotowe zgłoszenia na ruda2121@tlen.pl Jeśli będzie zainteresowanie to mam zamiar publikować jedną stylizację/rzecz w każdym artykule.


5 komentarzy:

  1. Nie rozumiem co fajnego jest w czytaniu artykułów, w których pisze, co nowego sobie kupiłaś. Przepraszam, ale takie jest moje zdanie.
    kuurdee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm chyba źle zrozumiałaś idee tych wpisów - to ma pokazać, ze a) można coś fajnego w dobrej cenie w SB kupić, b) co można kupić, gdzie i za ile.

      A poza tym dzięki temu poznaję rynek stardolla co pomaga mi w zarabianiu kasy ;P

      Oczywiście masz prawo do własnego zdania i szanuję je ;P

      ruda2121

      Usuń
  2. A moim zdaniem to świetny pomysł, bo dzięki temu wiemy gdzie, w jakich zakładkach i o jakich parametrach można coś fajnego upolować:) a następnie pokazanie stylizacji z udziałem tych rzeczy:) mi się podoba tak jak jest ale nowy pomysł też jest dla mnie bomba:) jak byś zrobiła coś takiego to ja na pewno byś się zgłosiła:) bo tak narzekaam ale i mi czasem zdarzy się coś upolować (ostatnio spodenki z PPQ za 4sd gdzie oryginalna cena to 22^^) pozdrawiam:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że to że to pokazujesz jest fajne. Wcześniej nigdy nie robiłam zakupów w Bazaarze, a jak poczytałam twoje artykuły zdobyłam sporo fajnych rzeczy. Możemy również zorientować się w cenach. A pomysł, o którym piszesz bardzo mi się podoba ! ! ! Tym bardziej, że to ja ostatnio pisałam, że coś kupiłam :D

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł :D Myślę że się zgłoszę :D

    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.