poniedziałek, 13 maja 2013

Wyszperane w starbazaarze #6 + 2x torebka dla was!

W dzisiejszej odsłonie mam dla was znowu fanty do wygrania. I jak zwykle zachęcam do grzebania, szukania i nie poddawania się, bo skarby są do wygarnięcia w Starbazaarze w każdej chwili.

1) Byłam zła na siebie, że przegapiłam na stardollu Tribute Herve Leger, ale ostatnio trafiła mi się niebywała okazja  - Sleek Inset Dress za 8sd. Nawet nie wiecie jaka szczęśliwa byłam po jej zakupie ;P Wyszukane na czarne do 10sd. Sprzedałam za 500sd ;P

2)  Spódnica Pretty n' Love Two Tone Dot Skirt może nie jest super okazją, ani cenową ani kolekcjonerską, ale bądźmy szczerzy -  jest genialna ;P Ja kropek nie lubię, ale bez wahania wydalam na nią 10sd. I wcale nie żałuję. Tak fajnego, kobiecego ciuszka chyba w swojej szafie nie miałam. Wyszukane na czarne do 10sd.

3) Top Z Anna Sui Tribute za 2sd!!! Black Lace Shirt to niebanalna bluzeczka, można dzięki niej zmienić górę średnio udanej sukienki lub użyć tak jak ja do mega letniej stylizacji z odsłoniętym brzuszkiem. Jak zwykle czarne do 10sd ;P

4) Torebka z It girls  Perfect Bag -  styl nieco babciny, ale świetnie się nadaje do nieco bardziej eleganckich i zachowawczych stylizacji. I jeszcze do tego można ją kupić za sm ;P Wyszukane na czarne do 100sm.

I jeszcze jak zwykle stylizacje:


Sukienkę PPQ wygrywa: SANDIKOTKA206. Zgłoś się w ciągu 48h na moje konto ruda2121.

A dzisiaj do wygrania zgodnie z zapowiedzią w tytule 2 x  torebka z It girls Perfect Bag. wystarczy skomentować ten post i być publicznym obserwatorem bloga.


5 komentarzy:

  1. zazdroszczę sukienki z Tribute Herve Leger <3

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom , ja też ;P

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się bluzeczka,zazdroszczę.Szczerze to bardzo lubię artykuły z tej serii,bardzo ciekawie piszesz.Ja muszę się pochwalić,że ostatnio znalazłam jacket z Miss Sixty za 3 sd,a na metce było 24 ;) Właściwie to nic w porównaniu z twoimi zdobyczami,ale z moim szczęściem to cud hehe ^.^
    lady166

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajjajajjajaj. :D
    Komentuje własnego blogaaa.Xd
    Ale chcem torebeczkę.<3
    kinga6427

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok dodam cie do partnerów.

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.