piątek, 3 maja 2013

Wyszperane w Starbazaarze #3 + wygraj marynarkę i torebkę ;P

Witam was wszystkich serdecznie w kolejnej odsłonie mojej pisaniny. 

Dzisiaj kolejne cztery rzeczy upolowane w Starbazaarze za niewielkie pieniążki.

 1) Marynarka z firmy Pet a Porter Clothes Horse  za sm ;P Black Deep Blazer kupiłam jak tylko zauważyłam go w Starplazie, a teraz dokupuję kolejne sztuki (bo można mieć kilka), ponieważ uważam, że taka marynarka to fajny prezent w rozdaniu itp. Ogólnie marynarka genialna -  krój, kolor, styl - 5/5. Uważam, że każda i każdy z nas powinien mieć ją w swojej szafie, szczególnie, że jest za sm ;P Wyszukane na czarne za sm .

2) Rare Inspired By Chloe -  kupione za 2 sd ;P Spodobał mi się niecodzienny krój i kolor,  no i cena oczywiście. Wyszukane na żółtym kolorze do 10sd.

3) Sukienka z PPQ. Spodobała mi się jeszcze w sklepie, ale cena 35sd, była dla mnie nieco zaporowa. Nawet po przecenie -50% 18 sd to przegięcie. Ale ostatnio udało mi się kupić Triple Sorbet Layer Dress za 11sd co uważam za cenę do przyjęcia. Wyszukane na PPQ do 12sd

4) I znowu cudo za sm ;P Torebka z RIO Fitting Pink Purse. Pierwszy raz zobaczyła ją w stylizacji na jakimś blogu i wiedziałam, że muszę ją mieć.  Pasuje do stylizacji zarówno eleganckich, jak i tych casualowych. Nic tylko kupować. Wyszukane na białe za sm.

I oczywiście przykładowe stylizacje:

Wyniki: 2 x 200 sm otrzymują: Pudziana768 oraz KochanaMisiaaa Zgłoście się do mnie na konto ruda2121, uprzednio coś wystawiając lub napiszcie co chcecie z Suit Shopu. Macie na to 48h.

P. S. Jeśli chodzi o spodnie, które wam wysłałam to pochodzą z kampanii  Monster High, oprócz spodni jest jeszcze sukienka, spodenki i bluzeczka. Do zrobienia tylko przez proxy. Często dużo czasu zajmuje mi znalezienie dobrego proxy, ale jeśli komuś się chce bawić to zapraszam ;P

A dzisiaj do wygrania marynarka i torebka z postu.  Wystarczy skomentować ten post i być publicznym obserwatorem bloga. Możecie też napisać co wolicie dostać ;P



10 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje ;) Najbardziej podoba mi się ta z sukienką z PPQ. Jeśli nie przeszkadza to, że jestem redaktorką, to chciałabym blazer ;>

    joyless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko - redaktor też człowiek - nie jestem rasistką. I dzięki ;P

      ruda2121

      Usuń
  2. Mmmmm Jakie cuudeńka :D Ja osobiście wyszarpałam tą sukienkę tylko nie pamiętam za ile A ten blazer kupiłam juz daaaaaaaawno :D Ja bym osobiście chciała tą torebeczkę *o* Jest śliczna :D


    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy ;) Ja wyszperałam ostatnio sukienkę jeansową z It Girls za 2 sd ! !!

    Ja obie rzeczy mam więc nie chcę nagrody ;)

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  4. woow! zazdroooszczęę żółtego sweterka Rare Inspired By Chloe... i tylko 2sd! szczęściara!

    (jeśli chodzi o czarną marynarkę - od dawna jej szukam:P)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  5. Komentuje swego bloga :D
    Jeśli mogła bym to poproszę blazer ale torebka tez mi sie podoba :)
    Kinga6427
    Super Stylizacje ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wszyscy to ja też :D
    szkodnik2248

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to masz szczęście! Aż Ci zazdroszczę...najbardziej to chyba tej żółtej sukienki.Podoba mi się ta torebka, ale zawsze w sb widywałam ją po 600sm :(

    lady166

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh... Zazdroszczę Ci tej sukienki z PPQ. Awww :3 Blezer mam, to poproszę torebkę :3
    ~Pudziana768

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się


    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.