piątek, 17 maja 2013

Wyszperane w Starbazaaarze #7 + Jeansy Chloe do wygrania ;P

No dobra -  następny post z serii "Wyszperane w Starbazaarze". Zastanawiam się nad zmianą formuły tej serii, ale na razie to tylko przemyślenia. Przypominam o możliwości wysłania mi swoich zdobyczy, a ja je chętnie opublikuję. Wysyłajcie na ruda2121@tlen.pl


Ale nie przedłużając:

 1) Kupiona za 7sd Pink Biker Vest z Jean Paul Gaultier Tribute. Kolor miodzio, nawet dla mnie czyli osoby nie miłującej się w różu. Ładne wykonanie, fajny krój. Dobra do szeregu stylizacji. Jesli wam się trafi w okazyjnej cenie  - polecam. Wyszperane na różowy do 10sd.

2) Spódniczka z Yves Saint Laurent Tribute - Navy Miniskirt. Cena jak to często u mnie okazyjna - 6sd. Takich klasycznych spódnic nigdy nie za wiele. Ta przypomina mi takie z akademii w szkole podstawowej ;P Kupione na czarne do 10sd.

3) Sukienka dzięki której dowiedziałam się ogólnie o istnieniu Holiday Dresses  - cena początkowa każdej to 25sd. Ja swoją Stardoll Holiday Dress z It Girls kupiłam za 6d. Błyszcząca, przyciągnie każdą srokę ;P raczej do eleganckich stylizacji. Wyszukane na czarne do 10sd.

4) Torebka z It Girls inspirowana słynną Birkin Bag - Purple Purse -  bardzo udana propozycja za sm. Kolor miodzio. Mam bardzo podobną w realu ;P Wyszukane na niebieskie za sm.

Stylizacje:

A dzisiaj gość specjalny: Bella12655



Sukienka z It Girls Denim Dress w Zipper za 2 sd. Szukałam  -  najtaniej znalazłam za 33sd ;P Więc gratulacje. Sukienka stylowa -  do codziennych i tych bardziej  wyszukanych stylizacji jak znalazł.

Oczywiście otrzymujesz 100sm, za co wystaw mi coś w SB oraz zaraz wyślę prezent ;P

 NAGRODY

Nagrody z poprzedniego odcinka wylosowałam dla: kinga6427 oraz lady166. Zgłoście się do mnie na ruda2121 w ciągu 48h.

A dzisiaj do wygarnięcia:
Aby wygrać musisz być publicznym obserwatorem bloga i mieć 2sd na zakup wygranej.
A i skomentować post of course. Powodzenia.

                      ruda2121

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne rzeczy ;)
    Już Ci coś wystawiam i dziękuję.

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za torebeczkę :)
    Ostatnio też coś znalazłam w bazarku,już wysłałam Ci zdjęcie.
    Chyba najbardziej zazdroszczę Ci spódniczki z YSL,gdyż ubrania z tego Tribute są teraz bardzo cenne.Gratuluję tej torebeczki moim zdaniem jest świetna,ja ją mam,kupiłam jak jeszcze była w starplazie.Ty to masz jakąś szczęśliwą rekę, oddaj xd
    lady166

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe stylizacje ;)
    ArabelaRoyal

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje. Pink Biker Vest z Jean Paul Gaultier Tribute kupiłam za 2 sd nie wiem gdzie ani jak xD.
    Zgłaszam się.
    kolin.miss100

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.