sobota, 25 maja 2013

Stylizacja na dziś

A jednak-mam jakieś szczęście. Buty z Mortal Kiss za 42sm dołączyły do mojej kolekcji z tego sklepu(w sumie kolekcją tego nie nazwię, bo mam jeszcze jedną parę butów, które kupiłaś w tym sklepie, ale nie mam na nie pomysłu)... Nigdy nie sądziłam, że znajdę te cudeńka i w dodatku za tą cenę. Użyłam ich do stylizacji. W prawdzie nie wiem do końca czy pasują, ale stwierdziłam, że są i tak są one najlepsze jakie posiadam. W stylizacji zastosowałam także wianek z najnowszej kolekcji Pretty n'Love. Główną część stanowi jednak sukienka HB ze sklepu B.Bizou. Dodałam do niej biżuterię, która dobrze współgra z całością. Nie jestem przekonana też do torebki, ale lepszej również nie znalazłam...




4 komentarze:

  1. Ja mam 2 pary tych butów także kupionych za sm, nie są aż tak dużo warte :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No też mam te buty i nie sa jakieś cenne, co do stylizacji spoko jest.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam te buty ;)

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest bardzo wiosenna, może u nas nadejdzie wiosna ;)


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.