sobota, 11 maja 2013

Stylizacja-"Flower"

Stworzyłam ostatnio stylizację wiosenną. Jej podstawą była spódniczka ze sklepu Pretty n'Love. Dodałam także wianek ze sklepu Voile Lady, ze suite shopu. Pomysł na wianek widziałam u użytkowniczki sliczna.lili. Miałam użyć wianka z tej kolekcji co spódnicy, ale był dla mnie za ciemny i jakoś nie pasował do całości... Buty-kupiłam je na potrzeby stylizacji i są wspaniałe, idealnie do niej pasują. Pasek jest najciemniejszym z elementów stylizacji-dodałam go, żeby wianek "nie czuł się samotnie", ale ten pasek nadaje także akcentu stylizacji... Nie jestem przekonana co do torebki...






|Wianek-suite shop|Top-B. Bizou|Pasek-Voile|Spódniczka-Pretty n'Love|Buty-Voile|Torebka-Voile|



Podoba Wam się stylizacja?

1 komentarz:

Napisz swój nick na stardoll.