poniedziałek, 20 maja 2013

Przeprosiny

Chciałam Was najmocniej przeprosić, że przez jakieś dwa tygodnie dodałam tylko jeden post, ale jak wiecie lub nie, zbliża się koniec roku, nie wiem jak u was, ale my mamy nawała sprawdzianów, np. w tym tygodniu piszemy ich pięć. Po za tym była u mnie koleżanka na weekend. Dzisiaj w sumie to ledwo dobrałam się do laptopa, ponieważ cały dzień uczę się na sprawdzian, dlatego też posty z mojej strony w najbliższym czasie będą ukazywać się rzadko... Chciałam prosić też o wyrozumiałaś Kingę...

PS. Niedługo nowa odsłona bloga... Wyczekujcie ;D

1 komentarz:

  1. Nic nie szkodzi,ja mam w tym tygodniu 2 sprawdziany :/ Nie mogę się doczekać nowego wyglądu bloga. A i muszę się przyczepić gdyż sprawdzianów w szkole można mieć makymalnie 3 ;d
    lady166

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.