środa, 15 maja 2013

Przegląd StarDesing - po mojemy DIY

Cześć i hello. Niestety, mała ilość zgłoszeń do HOT or Not sprawiła, że nie mogłyśmy zrobić odcinka. Ale, ale... To nie znaczy, że zostałam bez "pracy" xD Wpadłam na pomysł, żeby raz w tygodniu dawać pomysły, jak wykonać jakiś ciuch w SD fashion (może będzie też jakieś inne studio :D). Dziś zajmiemy się koszulką z krzyżem Galaxy :3
Krok pierwszy:
Niechcemisięopisywać,więcróbcieto,cojestnaobrazkach :3








I na koniec:) NAGRODY!!! Dla dwóch wylosowanych osób, które skomentują post będzie po jednej marynarce* z tym motywem :D
Napiszcie w komentarzu, którą wolicie. W razie co mogę wydać dwie takie same :3 

~Good bye! Pansy (Michele, pudziana768)


*Nie jestem zbyt kasiasta.
*Post miał być wczoraj, ale miałam za dużo nauki :D






1 komentarz:

  1. bluzeczka wygląda korzystnie. Chciałabym marynarkę z większym krzyżykiem ;P I czekam na dalsze projekty.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.