piątek, 31 maja 2013

Pożegnanie

Długo sie nad tym zastanawiałam ... I postanowiłam odejść. Stardoll mało mnie zaczeło interesować nie wiem dlaczego?!. ;C.  Na stardoll wchodze raptem na 15 min. Zobaczyć co ciekawego i po dokończyć co zaczełam. Wiec tak juz nie bede publikować postów. Cały blog postanowiłam razem z udziałami Oddać Sylwi. To paa . Myślę , ze bedziecie dalej tu sie udzielac i wiele zdobywać. ! :* . Paa kochani ;3. Dziękuję za każdy wasz komentarz jak i negatywne tez jak pozytywne. ;]]. 

2 komentarze:

  1. Szkoda, że odchodzisz, ale Cię rozumie... Sama też się nad tym zastanawiam, bo stardoll mnie nudzi, jednak postaram się zastąpić Cię na blogu, ale nie gwarantuje, że potrwa to długo...

    szkodnik2248

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, no ale cóż twoja decyzja :/

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.