niedziela, 26 maja 2013

Ogłoszenie

Mam do Was dwie sprawy:
I-blog upada.
Ostatnio na blogu dzieje się źle, nikt prawie nie komentuje postów, których jest znacznie mniej.
 Czytacie bloga?

II-odchodzę.
W prawdzie zastanawiam się nad tą opcją, bo mam coraz mniej czasu. Pomyślałam jednak, że od czasu do czasu tu zajrzę i coś napiszę(dlatego, gdybym wybrała tą opcję to od razu proszę Kingę, aby mnie nie usuwała z redakcji), ale w grę wchodzi też podobna, ale inna wersja:
oddać swoje działy dotychczasowym redaktorką lub całkiem nowym osobom. Chciałabym zostawić sobie dwa, trzy działy(tę opcję chcę wybrać).

III-nowy wygląd.
W tym tygodniu nastąpi zamknięcie bloga, spowodowane nową odsłoną. Blog będzie nieczynny przez 24h.


3 komentarze:

  1. Może i tak. Szkoda że odchodzisz :(

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stwierdziłam, że zrobię tą metamorfozę bloga i jednak odejdę, bo nie ciągnie mnie już do stardoll, w prawdzie od czasu do czasu coś napiszę, ale nie sprawia mi to tyle radości, co kiedyś

      Usuń
  2. Właściwie jestem na tym blogu od niedawna xd Ale na pocieszneie powiem : " szkoda, że odchodzi " :P


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.