czwartek, 16 maja 2013

Must Have


Temat: Spodnie Projektowe-Nie takie złe.!

Dzisiaj wam pokarzę spodnie . Jak wam sie jakaś para spodoba nadole bd cennik

Te oto spodnie nabyłam ze starbazaru.. Nie kosztowały tanio , ale mi wpadły w gust mam nadzieje ze wam też podpasują. Wybrałam do nich wzorzasty sweter i różowe balerinki dlatego bo ładnie wiosenno sie to wszystko komponuje.

Oto są cieniowane spodnie Hit.! 
Te spodnie juz troszkę mam ale nie raz stworzyłam z nimi cudowną stylizację. Postawiłam na elegancje i troszke luzu , luz podkreśla jeansowa kurteczka co u mnie na dol często gości. 


Ta stylizacja jest troszkę odmienna która dotychczas było must have. Przedstawia troszeczkę Emo ale nie do końca.  Te spodnie były dosyc tanie wiec postawiłam na emo , ale bardzo sie nie widze w tym stylu.

Oceniajcie czy wam sie podobają stylizacje.
Cennik za ile mozecie kupić spodnie.
Mam tylko jedne wiec kto pierwszy ten lepszy. Po spodnie zgłaszac sie mi w kg.




Ceny oczywiście bez prowizji stardoll.
Co chcecie zobaczyć w następnym must have? :D

3 komentarze:

  1. Śliczne. Była bym zainteresowana spodniami nr. 3 ;) Jeśli możesz, odezwij się w ich sprawi w KG

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja bym chciała spodnie nr 2 skoro nr 3 zajęte. Czy mogłabym je dostać w ramach tych wygranych 70sm? ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.