niedziela, 5 maja 2013

Kopiujemy #2


1. Kristen Stewart


Ta stylizacja Kristen Stewart podoba mi się, ponieważ jest elegancka. Jak pewnie wiele osób wie, ta gwiazda słynie z modowych wpadek. Jednak ten out fit prezentuje się świetnie. Luźna koszula włożona w spodnie jest elegancka, ale nadaję stylizacji luźnego wyglądu i co najważniejsze - jest wygodna.



2. Selena Gomez



Stylizacja świetna, bardzo mi się podoba. Skórzane spodnie, buty na obcasie i skórzana ramoneska to idealne połączenie. Uważam, że na doll strój także prezentuje się świetnie. Zapomniałam tylko zmienić włosów, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Kto w następnym poście?  Bella Thorne, Miley Cyrus, Lucy Hale czy Ashley Benson? A może macie własne propozycje? Proszę o odpowiedź, to naprawdę pomaga. Komentarze także mile widziane.;>

PRZYPOMINAM, ŻE W NOWEJ SERII MOŻNA CO 2 DNI ZGARNĄĆ DARMOWĄ REKLAMĘ     BAZARKU. WYSTARCZY ZGŁOSIĆ SIĘ  TUTAJ.

4 komentarze:

  1. Stylizacja Kristen Stewart świetna <333

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trochę dziwnie wyszło, że obie stylizacje są w odcieniach białego i czarnego ^^

      Usuń
  2. Oby dwie stylizacje bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooow super ! :D


    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.