piątek, 3 maja 2013

Kopiujemy #1

Pierwszy post z serii "Kopiujemy". Postanowiłam opublikować go teraz, a nie wieczorem.                         Na początek wytłumaczę, na czym to polega. Dwa razy w tygodniu będą pojawiać się ode mnie posty, w których będę naśladować (kopiować) gwiazdy, a konkretnie ich stroje.
Mam nadzieję, że seria wam się spodoba. Piszcie w komentarzach swoje propozycje co do postów.

Rihanna


Bardzo podoba mi się ta stylizacja Rihanny. Bardzo trafne połączenie kolorowej sukienki  i sznurowanych butów na obcasie. Dobrze dobrana biżuteria jest idealnym uzupełnieniem.


                                                                   
                                                                     sonda za free

3 komentarze:

  1. Fajnie, dobry pomysł. ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  2. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW :D Jestem zachwycona tą stylizacją !!! :D Jest cudna *o*

    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.