poniedziałek, 6 maja 2013

Co do opowiadania...

W mojej głowie w prawdzie roi się od pomysłów i tematów na jakieś opowiadanie, ale nie wiem co was zadowoli i co będziecie chcieli czytać. Najbardziej chciałabym pisać coś z udziałem 1D (<3), jednak nie każdy za nimi szaleje, ale ja ich kocham ;D W sumie to nawet ich anty-fani mogliby to czytać, ponieważ nie będzie to zupełnie nich... No wiecie o co mi chodzi, ponieważ na internecie jest tego mnóstwo. Miałyby to być losy zwykłej dziewczyny, która nie przepada za chłopakami z One Direction, jednak przez przypadek ich poznaje i...
Nie zdradzę Wam tego wszystkiego, ale z grubsza nakreśliłam początek opowiadania.


Jeżeli to Wam się nie podoba to piszcie w komentarzach. Napiszcie też w komentarzach co byście chcieli. Jeżeli to nie przypadnie Wam do gustu, to zrobię ankietę z innymi moimi i Waszymi pomysłami. 

3 komentarze:

  1. Myślę, że to dobry pomysł, jeśli nie będzie za dużo elementów o samym zespole, lecz właśnie o losach tej dziewczyny, ponieważ nie każdy lubi chłopaków z zespołu, ale losy zwykłej nastolatki mogłyby być bardziej interesujące.

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie fajnie :D Też baardzo lubię 1D ale jednak moim największym idolem jest JB <3 KOCHAAAAAM !!!

    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem ich fanką ( nie do końca mój gust muzyczny ;P )
    Ale są w porządku i z miłą chęcią poczytam jakieś opowiadanie ;)

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.