piątek, 3 maja 2013

Akademia Shoppingu !

Chyba na to czekaliście !!!!

Przypominam co trzeba zrobić: Ja wam dam sklep a wy musicie zrobić stylizację z ubraniami tylko z tego sklepu !

A Sklep dzisiaj macie :  Original Future

Nagroda:
 + Punkty.


I juz oficjalnie zaczynacie 1 semestr Akademi !
Uwaga punkty shoppingu mozecie wymieniać na nagrody Plan wymian jest w Zakładce " Akademia Shoppingu "

Zaczynamy wyniki SOBOTA,LUB NIEDZIELA ! 
Redaktorzy jak oczywiscie chcą też moga brać udział w Akademi to w niczym nie przeszkadza.!

9 komentarzy:

  1. Ja mam pytanie : Co z tą stylizacją ? Wysyłamy na emaila? Czy co ?

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. Stylizację dodam pewnie jutro.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://imageshack.us/a/img441/4333/originalfuture.jpg

      i jest

      ciuszki są genialne, ale stworzenie tylko z nich stylizacji to tragedia ;/

      ruda2121

      Usuń
    2. Zgadzam się ;) Stworzyć z nich jedną stylizację to nie lada wyzwanie .

      Bella12655

      Usuń
  3. Spoko ;)
    To moja stylizacja : img4.imageshack.us/img4/2435/dokonku.jpg

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  4. http://tinypic.com/r/jp76sz/5 A oto moja stylizacja ;) Postawiłam raczej na luz ;) Myślę że się spodoba ;) :*

    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba za późno, al nie ma terminu do kiedy

    http://img202.imageshack.us/img202/291/originalfuture.png

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyniki podam dzisiaj wiec spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.