czwartek, 25 kwietnia 2013

Wyszperane w Starbazaarze #1 + konkurs

Idąc za ciosem pokażę wam moje dzisiejsze zdobycze.  Nie zawsze będą to super okazje, czy bardzo cenne rzeczy. Po prostu to co mi się akurat spodobało lub cena była bardzo zachęcająca ;P

Jako pierwsza spódniczka z Sonia Rykiel Enfant z niedawno zlikwidowanego Harrodsa. Jak pewnie wszyscy wiecie ciuszki z Harrodsa trzeba żmudnie wyszukiwać w Starbazarze. Tak też robię ;P

I tak szukając dzisiaj w dziale "kolor: czarny" i 2-10sd udało mi się kupić za 2sd tą oto spódniczkę ;P Stripped Puffed Skirt jest w modne w tym sezonie paski  i można ją użyć w wielu ciekawych stylizacjach.
Cena początkowa w Starplazie wynosiła 15sd, na przecenie -25% 12sd, więc uważam, że to niezła okazja ;P




Rzecz druga, również zakupiona dzisiaj to sukienka z Jean Paul Gaultier Tribute. Zig Zag Dress za 10sd ! Cena początkowa na metce wynosiła 20sd, a jaka była faktycznie w sklepie nie mam pojęcia, bo w tym czasie miałam przerwę od Stardolla.
Sukienkę wyszukałam przy takich samych ustawieniach jak przy spódniczce.









Kolejna rzecz za sm, bo postaram się aby były i takie, to świetne czarne leginsy z Rio - Gold Pleated Leggins.
Ciekawe złote zdobienia dodają im pazurka.

Kupione za śmieszną kwotę 8sm, wyszukane w kategorii czarne, do 200sm.



Jako dodatek  wybrałam It Girls  - Black Scarf -  udało mi się kupić ten bardzo uniwersalny szaliczek za marne 5sm, warto poszukać tego przedmiotu, dodatków, szczególnie tak tanich i uniwersalnych nigdy w szafie za wiele ;P

Teraz stylizacje z zaprezentowanymi artykułami:



Czy chcecie abym następnym razem napisała czego użyłam przy każdej stylizacji?

I obiecane nagrody. Spośród komentujących (oczywiście musisz być publicznym obserwatorem bloga) wylosuję 3 osoby które dostaną ode mnie takie oto spodenki :  


 Ufff... Mam nadzieję, że ktokolwiek wytrwał do końca mojego posta ;P Kto dostanie nagrody podam przy okazji następnego posta, którego spodziewajcie się już niebawem.





7 komentarzy:

  1. Ja na przykład kupiłam cytrynową sukienkę HB za 10 sd. Bardzo chciałam ją mieć i udało mi się kupić taniej niż w Starplazie. Dla mnie to jest okazja ;)

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak - sama jej szukam ;P

      ruda2121

      Usuń
    2. No ja też a tu takie ceny 80 sd ;/
      Jak znów znajdę jakąś taką tanią to może kupię i dam Ci znać.

      Bella12655

      Usuń
  2. Super aż dziwne że można znaleźć spódniczkę za 2 sd no no gratuluje :)


    Matia880 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. :D WOOOOOOW :D Nie źle :P Gratki :P

    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polowałam na szaro biały żakiet z archive. I ostatnio kupiłam go za 3 sd ;)

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  5. Tejjj oddaj spódniczkę, bo nie spocznę :D
    ~Pudziana768

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.