wtorek, 9 kwietnia 2013

POMYSŁ

Pomysł z OutFitami wam sie chyba spodobał . ;-) Wiec postanowiłam , zebysmy spróbowali z takim czymś. Posty bedą sie ukazywać tylko w Srody. Jutro sie pojawi pierwszy post. ! Narazie ja to bd prowadzić,ale wkrótce mysle , ze ktos zechce sie tym zająć. ;) ;* Jak chcecie i macie w miare sd , sm lub różnych drobiazgów i znacie sie na realnych stylizacjach i chcecie tu to prowadzić to piszcie w kg a ja na proiv wam wszystko wytłumaczę. To jutro pojawi sie pierwszy POST ! 

3 komentarze:

  1. Myślę że ja bym sie mogłe zgłosic ;) akurat w srody zawsze mam czas ;P Zawsze mam ze 50 sd na koncie teraz aktualnie mam 100 ;) Jak cos jestem do wzięcia Seeerio w realu o wieeeeeele lepiej wyglądam niz moja dollka hahahaha :D Jak coś jestem do dyspozycji :) Wiec jak cos to piszcie

    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.! Ale ja się nie zgłaszam :P
    ~Pudziana768

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.