czwartek, 4 kwietnia 2013

Metamorfoza KochanaMisiaaa

Dziś stworzyłam metkę na szybko, no ale cóż... Jest ona wykonana dla KochanaMisiaaa.

PRZED:


Stylizacja:

Zdecydowanie banalna. Nic do siebie nie pasuje, a najgorsza jest fryzura, no ale cóż...

Ocena: 3/10pkt.


Make-Up:


Jak pisałam wcześniej, okropna fryzura. Jednak ślicznie pomalowałaś policzki. Reszta OK.

Ocena: 9/10pkt.


PO:


Stylizacja:

Ciężko mi było cokolwiek stworzyć, bo niby masz ciuchy, ale wszystkie są z innej kategorii. Jednak masz konto dopiero od lutego, tego roku. Stworzyłam banalne połączenie kurtki, bluzki, spodni i butów.

Make-Up:

Strasznie mi się podoba. Prosty makijaż-połączenie dwóch kolorów cienie. Genialny jest ten róż do policzków. Usta podkreśliłam szminką.

3 komentarze:

  1. Twój makijaż jest ślicZny Lecz nie jestem przekonana co do włosów ;D Sorki za tą "stylizację" Ale najwidoczniej moja siostrzyczka się bawiła na mim koncie -,- !!! Ja miałam taką bluzke z jeleniem czy czymś Taką słodką *o* W każdym razie jeszcze poszperam Ale twoja stylizacja jest śliczna *o* <3 Więc na 100 zastosuję xDDDD
    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna metka ;)

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.