poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Drugi rok Akademii Stardoll !

Hej! Nie wiem czy zauważyłyście nastał 2 rok akademii stardoll. Mam nadzieję że w poprzednim roku dobrze wybraliście swoją specjalizacje:
  • Makijaż
  • Dekoracja wnętrz
  • Moda
Ja wybrałam Makijaż i wypełniając dodatkowe zadania, które otworzą mi drugi rok akademii zdobyłam szminkę:
Nie powiem wam jakie nagrody kryją się pod modą i dekoracją wnętrz :( Przykro mi :(

Podoba wam się 2 akademia stardoll.
Jaką specjalizację wybraliście?
Nie żałujecie?
Komentujcie!!!

3 komentarze:

  1. Też dostałam szminkę chociaż nie skończyłam pierwszego roku O.o Poprostu zrobiłam zadanie z paska xDDD
    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba nie jest drugi rok , bo ja nie skończyłam pierwszego a też to zrobiłam ;P
    A specjalizacja, wybrałam modę więc to zadanie chyba było dla wszystkich.

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z komentarzami nade mną.


    SANDIKOTKA206

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.