sobota, 13 kwietnia 2013

Casting?

Pewnie myślcie, że "?" w tytule pojawił się przez pomyłkę, a jednak Was zdziwię. Nie wiem, czy zrobię jeszcze casting, czy nie. Z Kingą myślałyśmy o nowych redaktorach, więc myślę, że nie będzie na mnie zła. Szukam osoby, która będzie mi pomagać przy hot or nor. Myślałam, aby na początek zapraszać gości, ale później zastanawiałam się nad sensem tego... Dlatego też po to jest ten post, abyście wyrazili zdanie na ten temat...

Chcecie kogoś na stałe, a może wolicie, żebym ja sama Was oceniała?
Czy chcecie co tydzień kogoś innego?

3 komentarze:

  1. Ja myślę że to świetny pomysł :D Nareszcie widac jak wasza załoga się stara !!! :>>>>>
    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że osoba na stałe bd lepsza, bo bd bardziej sumienna.
    Ale lubię jak ty oceniasz ;)

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym zostać od hot or not. To będzie dla mnie odpowiedniejsze od "Przęglądu Starplazy" :D
    ~Pudziana768

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.