sobota, 23 marca 2013

Stylizacja na dziś

Więc, tak jak baaaardzo dawno temu zapowiadałam, wygrałam spodnie z It Girls. Według mnie są cudowne. Jak widzicie stylizacja utrzymana jest w kolorze brązu.


|Kamizelka-Bizou|Top-Basic, Special Offer|Spodnie-It Grils♥|Naszyjnik-Windows on the world|
|Torebka-Mr.|Buty-Velvet Orchid|



Podoba się?
+dziś zaszalałam w bazarku i starplazie i nabyłam mnóstwo ubrań i biżuterii, więc spodziewajcie się mnóstwa stylizacji(wyjdę po za harmonogram:)

PS. Zgłaszajcie się do metamorfozy, Hot or Not i Przeglądu Szaf

KOMENTUJCIE! ;D

4 komentarze:

  1. ładna podoba mi się ta kamizelka

    lady166

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, nie lubię takich futrzanych elementów jak ta kamizelka, ale ogólnie ok.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna stylka
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.