wtorek, 12 marca 2013

Stylizacja na dziś

Stworzyłam już kolejną stylizację. Jest ona dość elegancka, choć niekoniecznie, na pierwszy rzut oka kojarzy mi się ze szkołą... Postawiłam na brąz, ale jednak postanowiłam, że nie może zabraknąć biżuterii i to ona właśnie nadaje tego akcentu...




Podoba się?
KOMENTUJCIE! :D

PS.

Wiadomość zupełnie nie związana z tematem, ale czy chcielibyście konkurs na realne stylizacje? Wiem, że pewnie nie za bardzo Wam się to podoba, bo byłoby z tym dużo zachodu, ale pomysł według mnie jest ciekawy i fajny. Od razu piszę, że nie musicie pokazywać twarzy... Jeżeli chcecie to dajcie nam znać, a takie coś na pewno na blogu się pojawi...



2 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, ale dałabym inne butki ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja wyszła świetnie zmieniłabym tylko ten sweterek bo jest on dość popularny i nic nie wyróżnia tej stylizacji, ale tak jest fajna :D Co do tego pomysłu co do realnych stylizacji jest naprawdę super, sama kocham modę (jak wiesz mam bloga) i fajnie bylo by aby bylo coś takiego :*

    matia880 ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.