wtorek, 5 marca 2013

Strój Tygodnia-szowi

Wybaczcie, że stroju nie dodałam wczoraj, ale nie miałam czasu. Z resztą ostatnio w ogóle go nie mam. I jak tak dalej pójdzie, to nie wiem, czy nie porzucę blogowania... Miejmy jednak nadzieję, że nie odejdę. Pamięta może ktoś z naszych stałych czytelników, jak moje posty na blogu ukazywały się bezwzględnie na wszystko, po kilka razy dziennie? Wtedy miałam ferie, więc nie przejmowałam się nauką, sprawdzianami itp. A teraz po prostu mam za dużo tego wszystkiego na głowie i jest, jak jest.
Ale jednak to blog o stardoll, a post poświęcony jest stroju tygodnia, więc nie przedłużajmy.
Strasznie spodobała mi się stylizacja użytkowniczki szowi. Jej stylizacja utrzymana jest w mrocznym klimacie. Muszę powiedzieć, że wszystko pod względem kolorystyki jest po prostu idealnie dobrane(nawet włosy).

Jak Wam się podoba stylizacja?
KOMENTUJCIE! :d




3 komentarze:

  1. Eee nie moje klimaty - nie podoba mi się wcale.

    Nie odchodź - po prostu spróbuj poświęcać kilka min. dziennie i na bloga ;P


    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten strój nie zbyt mi się podoba .


    SANDIKOTKA206

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, ale zmieniłabym buty ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.