poniedziałek, 18 marca 2013

Przywitanie .! ♥

Hej! Dziś zaczynam pracę na tym blogu i zajmować się będę przeglądem szaf stardoll'owiczek. Zgłoszenia przyjmuje w mojej Księgi Gości lub na Priv. W szczególności chciałabym podziękować redaktorkom, że mnie przyjęły. Do przeglądów jak na razie nie są wyznaczone konkretne dni :)
 Teraz coś o mnie: Nazywam się weronika mam 14/15 lat i chętnie gram na stardoll. Mam tam 36 lvl i 2 razy byłam SS. Oto moja Doll na stardoll:
Cieszę się z naszej współpracy ♥
Zachęcam do zgłaszania się do przeglądów szaf ♥♥
Komentujcie ♥♥♥

3 komentarze:

  1. Widzę, że pojawiły się dwie nowe redaktorki ;)
    Ciekawa jestem dalszych zmian ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kto jeszcze dojdzie .


    SANDIKOTKA206

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, nie rezygnuj za szybko i do roboty ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.