poniedziałek, 25 marca 2013

Przegląd szafy #3

Hej!Dzisiaj już ukazuje trzeci przegląd szafy: KochanaMisiaaa . Jest SS i ma 21 lvl, ale jej szafa jest mała i zasoby zdjęć też są małe... sami zobaczcie :)
AKCESORIA:
 PYTAM SIĘ WAS po co wam te ohydne krawaty ni to jakoś specjalnie ładne, i nic z tym nie można sensownego zrobić sprzedaj, wyrzuć cokolwiek !!!
Akademia i jej nagrody- kozaki do schowka lub na bazar jesteś SS, ale mało będzie chętnych :)
Buty czarne dziwny krój, a niebieskie już całkiem koślawe :*
Torba darmówka :/ Wygląda jak nosidełko dla zwierzaka :/ Do schowka jak i kapelusz...
KRZYŻ- myślę że jesteś katoliczką, więc schowaj lub sprzedaj ten krzyż. (Będziecie się pytać dlaczego,proste- to brak szacunku do krzyża)

Kozaki wymiatają, choć masz ubogą szafę :)
Buty sama posiadam i są modne ostatnio, a czarne szczególnie :*
Szelki + dobrany ciuch = stylizacja na 10+
Torebka czarna, bardzo szykowna...
Różowo-biała fajna :)
"topik" każda musi go mieć chociaż jeden w swojej szafie to podstawa :D 

CIUCHY:
DARMÓWKI i darmówki, choć są  wyjątki ale...
Topy z BASCIS są mało przydatne i brzydkie wiesz co robić :)
Marynarki ja ich po prostu nie znoszę są brzydkie dla Doll'ek!!!
Rajstopy ?!
Dwie pozostałe bluzki... bez komentarza !

Ostatnio przeszłam "modnie" na sukienki i bluzki :)
HOT BOUYS- bluzka świetna, a spodnie :* ♥ brak słów !
Sweterek fajny i stylowy to przede wszystkim + super stylizacje ^_^
Bolerko panterka MRAU fajne :p
I dwie sukienki na pewno w niebieską się zaopatrze :) a czerwona !? Zawsze mi się podobała ♥

Ocena końcowa: 7/10
RADY:
  • Zdobądź więcej kasy i czas na pożądne zakupy jesteś SS!
  • Nie potrzebne rzeczy sprzedaj, schowaj do schowka lub zutylizuj (jest taka możliwość)
  • Dbaj o swoją Doll i dobieraj do jej twarzy stylizacje i wyznacz swój styl :* 
Podobała wam się jej szafa?
Powinna pójść na zakupy jako SS?
Komentujcie !!!

7 komentarzy:

  1. Czemu krzyż do gaf ? o.O

    joyless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tylko moja opinia, ja krzyży na bluzkach i jako dekoracje nie uznaję :D


      Matia880

      Usuń
  2. Dzieki wielkie <3 ;*** Sors za marynarki itp. mam je na bazaar i niektozy je kupuja xD ja nigdy ich nie mialam na sobie ... Haha Wiem jestem SS i wgl ale jakos niektore ciuchy sa nie warte swojej ceny .. Hmmmm Darmowki i jeszcze raz darmowki -,- Kozystalam z nich jak zaczynalam stadoll a teraz jakos sie od nich odzwyczailam Hah . Wim wim juz daje do schowka :P Nwm dlaczego tak mam ale nie kupuje ubran z mysla ze beda do czegos pasowaly tylko kupuje bo mi sie podoba dana rzecz .a pozniej jak wchodze do apartamentu to nie mam do czego zalozyc bluzki na ktora wydalam kupe forsy ;D Ahhhh W kazdym razie wielkie dzieki ! ;) PS.Jestem Katoliczka ... Ale krzyze uwazam za ladna ozdobe cociaz go nie uzywam xD Chyba go schowam do schowka xD
    KochanaMisiaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się tym tak. To są tylko moje obserwacje i moje "wyobrażenia" :D na temat ciuchów. Prowadzisz swoją Doll i nic mi do tego, ja tylko zajmuję się szafą:)

      Matia880

      Usuń
  3. Widać że mało co wiesz o modzie -kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kto uważa, może i się nie znam ale mój blog o modzie chwalą :D

      Matia880

      Usuń
  4. Heh też kupuję rzeczy, które mi się podobają, a nie te popularne. Te sznurowane, czarne, długie buty z FA są suuuuper ;P Powodzenia w porządkach i zakupach.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.