niedziela, 17 marca 2013

przegląd szafy #1

Oto Szafa patrycja_2000
Ubrania na tak :
Masz bogatą szafę z ubraniami  wybrałam te które są najładniejsze wiec tak zacznijmy od długiej spódnicy z nią jest wiele eleganckich  stylizacji i nawet skórzaną kurtkę do niej użyjesz i jakiś top i normalnie Me gusta.
T-sherty na ramiączkach mozna użyć to luźnych stylizacji oraz ładnie dopasowac i do eleganckich. Różowa kamizelka bedzie ładnie zdobic kolorowe stylizacje kamizelka z którą sie 3 raz spotkałam normalnie Musthave.
Topy jak wspominałam , mozna uzyć do długiej spódnicy ale do spodni tez nie zaszkodzi.
Oraz spodnie których trochę masz i są najpupularniejsze !
Ubrania na Nie :
                                                                      
Zacznijmy od tych spodni!
Głeeeeeh, co ty do nich nałożysz ? Wielki niewypał .
Spodenki wyglądają dla mnie jak piżama . Nic do nich nie wykorzystasz .
Zakiety , kurtki . W paski kolorowe i w cekinach Głeeh mało jest ładych stylizacji z nimi .
Dodatki na Tak:


Masz dużo ładnych dodatków ale najbardziej wpadły mi w oko te trzy.
Szaliczek normalnie jak na darmówke za logowanie to normalnie Musthave. Z nimi mozna zrobić wiele stylizacji. Skarpetki : Czarne ich mozna nawet użyć do eleganckich strojów a nadają trochę luzu.
Oraz buty Fajne niebieskie z cekinami chyba są też śliczne i ładnie leża na dol
Dodatki na nie:

Miałaś ich naprawde nie wiele . Chodz jeżcze bym mogła cos wygrzebać.
Maska batmana normalnie komiksy nie w modzie.
Opaska z wielkim kukuryku ( za przeproszeniem ) Jedynie bys wyglądała jak klown.
Buty Mi sie wydają sztuczne stacone tylko sd.
I buty darmowe normanie kicha. Darmówka no jak na darmówke to mozna było sie spodziewać.



Podsumowanie : Masz wiele darmówek  , butów emo , ciuchów. Chociaż nie do wszystkiego pasuje Emo . Bardziej dla cb bym stawiała na luz i pełen szyk.
Ocena : 7/10


Zapraszam do nastepnego zgłoszenia w kg .

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za przegląd szafy, zastanowię się nad ubraniami i dodatkami not, ale glany kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mało tych rzeczy ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z joyless


    SANDIKOTKA206

    OdpowiedzUsuń
  4. To twoje Głeeeh mnie rozwaliło ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.