niedziela, 17 marca 2013

Przegląd StarPlazy #1

Dziś zajmiemy się koszulkami. Ja wybrałam te moim zdaniem najciekawsze.
Zaczynamy:
Numer 1.
Wraca moda na przezroczyste ubrania, czyli + dla tej koszulki, ciekawy krój to drugi +, a trzeci jest za ten cudowny kołnierzyk z cekinami. Ja, gdy tylko będę miała SuperStar, zakupię w pierwszej kolejności tę bluzeczkę. Z nią nie będzie można stworzyć nudnej stylizacji. Zawsze dzięki temu kołnierzykowi będzie ona bardziej spontaniczna.
Gdzie ją nabyć?
Nelly.com/16sd
Numer 2.
Kolejna przezroczysta bluzeczka z prześlicznym kołnierzykiem i mankietami. Ona również doda stylizacji charakterku. Ten kołnierzyk jest przeboski <33
Gdzie ją nabyć?
It Girls/9sd
Numer 3.
Zwykła, elegancka biała koszulka. Bardzo mnie się podoba, nada się do wielu stylizacji. Starczy opisu, bo więcej nie trzeba :D
Gdzie ją nabyć?
Miss Grant/19 sd
Numer 4.
Jest moda na koszule w kratę? Jest. Ma ona ładny krój, lecz przydałby się jakiś pasek, ale zawsze można go dodać. Przyda się do wielu codziennych stylizacji.
Gdzie ją nabyć?
B.Bizou/6sd
Numer 5.
Świeża kolekcja Miss Sixty... Mmmm... Pachnie nowością... Śliczny wzorek + oryginalny krój.. Czego więcej chcieć ?
Gdzie ją nabyć?
Miss Sixty/20sd
Numer 6.
Koszulka ze świeżej kolekcji Miss Sixty (również)... Ciekawy wzorek, piękny krój, również, czego więcej chcieć?
Gdzie ją nabyć?
Miss Sixty/20sd



Wiem, że wybrałam nie najtańsze opcje, lecz ja wolę wydać trochę więcej Stardolarów i mieć dużo lepszą garderobę i więcej możliwości. 


Jak wam się podobał ten post, co ?

A zapomniałabym, piosenka.!

Jak dla mnie ona strasznie fałszuje, ale słowa na prawdę trafiają do serducha ;***


Dobra, trzymać się ciepło i komentować ;DD


~Michelle

3 komentarze:

  1. Super Przegląd ,a piosenka jest świetna !


    ________

    my-pencil-and-my-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, chce wiecej ! xD


    joyless

    OdpowiedzUsuń
  3. Post ok, daj stylizacje z tymi ciuszkami please.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.