poniedziałek, 18 marca 2013

Promocja blogowa !

Dzisiaj mamy taką fajną promocję blogową za komentowanie + Plus niespodzianka !!!


1 komentująca dostanie 50 sm
2 komentująca 30 sm.
3 komentująca 15 sm.
Nagrody rozlosuję jutro !! ;d Przepraszam , ze nie ma sd , ale chwilowo mam kryzys i poprostu nie moge wam dać. ;c ale wkrótce do na drobie :0 

A niespodzianka to ze , do niedzieli Darmowe Reklamy !! Tylko zgłoscie sie do mnie Kinga6427 lub do szkodnik2248. 


Podoba wam sie ? Dlaczego 3  komentujący ? Bo tyle zazwyczaj komentuje ! ;)

5 komentarzy:

  1. 15 sm ?!! chyba Cie pogieło !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki bulwers, opanuj emocje xD

      15 sm to zawsze coś ;)

      Usuń
    2. Przepraszam , ale kultury troszeczkę.
      Taak , wiem , ze 15 sm to ci do niczego sie nie przyda , ale poprostu jest mało ludzi komentujących i po co mam dawać tyle sm ? ; p Też troszkę mądrości.
      Ja żadko daje sm , jak daje sd to daje sd.! ; p .
      Mam nadzieje ze jasno , przedstawiłam sprawę. "Tobie dac palec a chcesz rękę"

      Usuń

Napisz swój nick na stardoll.