wtorek, 26 marca 2013

Post dla spamujących i cg(grafika)

Stworzyłam grafiką do "Postu dla spamujących" i jestem ciekawa czy się przyjmie. Była to lekka i prosta praca, która zajęła mi kilkadziesiąt minut (ok.20). Stworzyłam też grafikę dla cg tygodnia i jestem wkurzona, ponieważ, jest to plik .gif i gdy dałam go na pasek boczny pokazało się białe tło -.- Jeżeli wiecie co z tym zrobić piszcie w komentarzach, bo ja nie mam pojęcia.







Podoba się?
Wymyśliłam, żeby Kinga zrobiła ankietę z tymi banerkami :)
Wiecie jako dodać obrazy o rozszerzeniu .gif do paska bocznego?



EDIT:

TO NIE JEST POST DLA SPAMUJĄCYCH!!!


2 komentarze:

  1. ta.. zapraszam do mnie

    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem nic o gifaach, bo bloga nie mam xD Ankieta byłaby dobrym pomysłem ;)

    joyless

    Ps. Zapraszam do mnie - BAZAAR ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.