czwartek, 28 marca 2013

Must Have #2

W tym tygodniu bede wam mówić o najnowszej wiosennej kolekcji It Girls.
Oto Nasza pierwsza stylizacja :


Użyłam do tego :
Kamizelka - It Girls - 14 sd. 
Bluzka - Basic-47 sm.
Shorty - Bonjour Dizou 60 sm.
Skarpetki - It Girls - 30 sm.
Buty - Bonjour Dizou - 6 sd.
Koszt Całej stylizacji : 20 sd. 137 sm.

Oto nasza druga stylizacja :


Użyłam do niej  :
Koszulka - Pretty in Love - 11 sd
Kamizelka - Fallen Angel - 50 sm.
Spódnica - It Girls - 75 sm.
Buty - Pretty in Love - 6 sd .
Koszt całej stylizacji : 17 sd 125 sm .

I ostatnia trzecia stylizacja :



Użyłam do niej :
Koszulka - Pretty in Love - 82 sm.
blazer - Bonjour Dizou -9 sd.
Spódnica - Bonjour Dizou - 11 sd.
Buty -It Girls 7 sd. 
Koszt Stylizacji : 82 sm. I 27 sd.

Mam nadzieje ze dzisiejszy Must Have wam sie podoba :)
A która stylizację byście użyli ?

2 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi sie ostatnia stylizacja ;)


    joyless

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm jakoś te must have nie wbijają się w mój gust. Może buty ew. Kamizelka paskudna wg mnie, a spódnica jakaś taka plastikowa.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.