piątek, 22 marca 2013

Metamorfoza SANDIKOTKA206

Tym razem zajęłam się metką dla SANDIKOTKA206. Przepraszam, że post ukazuje się z opóźnieniem, ale wczoraj zrobiła metkę, jednak nie zdążyłam napisać artykułu.


Przed:

Stylizacja:

Na ogół prosta i banalna, ale brzydka nie jest. Co najważniejsze to zmieniłabym te legginsy i buty. Może zlikwidowałabym ten kapelusz, albo go wymieniła. Podoba mi się blazer.

Ocena: 8/10 pkt.

Make-up:

Duży plus za staranność. Wydaje mi się, że tu nie mam nic do zarzucenia, oprócz tego, że jest za prosto. Dałabym jaśniejszą szminkę.

Ocena: 9/10 pkt.


Po:






Stylizacja:

Muszę nie skromnie przyznać, że mi się podoba. Wykonałam ją w kolorze turkusowym. Jak teraz się patrzę to wybrałam złą torebkę, bo kopertówkę. Jednak zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia, a na dodatek idealnie pasowała kolorystycznie do reszty.


Make-up:

Znalazłam idealny niebieski kolor, który razem z zielonym pasuje do stylizacji pod względem koloru perfekcyjnie. Postawiłam zdecydowanie na jasną szminkę, tak w sumie to na błyszczyk ;D Oczy podkreśliłam eyeliner i cała metka wyjątkowo mi się podoba.


Lepiej przed czy po?
KOMENTUJCIE! :*



6 komentarzy:

  1. Po mi się podoba . Dziękuję ;*

    SANDIKOTKA206

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja ani przed ani po nie jest ładna, natomiast makijaż po jest ciut lepszy.
    Szału nie ma

    OdpowiedzUsuń
  3. SANDIKOTKA206 - lepiej zdecydowanie po, ale ogólnie niezbyt mi się podoba twarz tej doll - jest taka dziecinna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda po
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.