sobota, 2 marca 2013

Metamorfoza niuna1370

Także i u Ciebie cieszy mnie fakt, że spełniłaś wszystkie wymagania.




PRZED:

Stylizacja:


Jest czarna i ponura. Myślę, że nie potrzebnie użyłaś tej kokardy. Bardzo podoba mi się Twój płaszczyk(ogólnie Twoja szafa jest pełna pięknych i cennych rzeczy). Stylizacja najgorsza nie jest, ale najlepsza raczej też nie. Wydaje mi się, że ta kamizelka dość dużo psuje.

Ocena:  6/10pkt.

Makijaż:

Usta zdecydowanie za jasne do Twojej karnacji. Makijaż jest dość dziwnie wykonany i wychodzi na brwi, co wygląda nie estetycznie . Użyłaś za dużo różu.

Ocena: 5/10pkt.



PO:

Stylizacja:

Robiłam ją jeszcze, gdy Twoja Doll miała tą twarz. Postanowiłam znów na elegancje. Akcentu nadaje tu torba i buty oraz pasek przy spodniach w kolorze brązu.

Makijaż:

Zwykły i prosty. Pasuje do stylizacji. Postawiłam na dwa kolory. W prawdzie nie jest idealny, ale ja nie umiem robić makijażu.

Łączna ocena: 11/20pkt.


Podoba się lepiej PRZED czy PO?
KOMENTUJCIE! :D

2 komentarze:

Napisz swój nick na stardoll.