niedziela, 24 marca 2013

Przegląd szafy #2

Hej! Dzisiaj ukazuje się drugi już przegląd szafy stardoll'owiczki o nicku: ruda2121. Nie przedłużając oto jej szafa.
Po pierwsze: w mojej karierze blogerki to ty jako pierwsza mnie zaskoczyłaś swoją ogromną wielkościa szaf, szczególności akcesoria. Klikałam w dół i dół i tak się ciągnęło :) Oto twoje gafy i trafy :*
AKCESORIA:
Nic więcej NIE ZNALAZŁAM.
Kapelusz raczej do schowka.
Fioletowe i czerwone buty -
Naszyjnik ze specjalnego sklepu. Możesz go sprzedać, jeżeli nie wiesz co z nim zrobić bedze wielu chętnych :)
Gratuluje fajnej, bogatej i modnej szafy ^_^

To tylko część twojej szafy :)
Zauważyłaś? Tego nie wiem, ale masz 2 torebki z DECADES.
Nie wiem czy to było zamyślone czy tylko tak ale widzisz że masz :*
BUTY, BUTY kocham je a ty masz BOSKIE :) 

UBRANIA:
Masz jak wspomniałam na początku WIELKĄ szafę i mało w niej dopatrzyłam gaf :)
To są ubrania, które kupiłaś na trwającej jeszcze promocji w It's girl itd.
Ale to nic bo w porównaniu np. ze mną to jest błahostka :*

Większość to sukienki, ale one są takie cudne, po prostu BRAK SŁÓW ♥
Ale ten top wymiata :) Jedna z pierwszych top;ów, które wyróżniają twoją szafe :*
Czarny top- zmysłowość i elegancja w jednym +
Czarno-cekinowy "płaszczyk" wymiata :p

RADY:
- jedna uwaga: kup więcej spodni, spódnic itp.

Ocena końcowa: 9,5/10
 Zapisy są w: Mojej KG, na priv lub dostępnej opcji na blogu-kolejka do przeglądu szaf. 
Matia880
Podoba wam się jej szafa?
Trafiłam z Gafami i Trafami?
Komentujcie! 

3 komentarze:

  1. Heheh najpierw nie zwróciłam uwagi czyja to szafa obczaiłam zawartość i dopiero załapałam, że to moja ;P No cóż jestem zakupoholiczką ;P Ciesz się, ze nie widziałaś mojego schowka ;P

    I dzięki za przegląd ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :D Cudna szafa oby tak dalej :* I chyba masz racje z tym schowkiem :) Tam jest pełno TAJEMNIC xD ^_^ ♥♥♥

      Matia880

      Usuń

Napisz swój nick na stardoll.