środa, 20 marca 2013

Czy musi być tak drogo?- Zapowiedź

Tak, dość dziwny tytuł, ale po całym dniu nieszczęść, przyszła do mnie wena i wpadłam na pomysł zrobienia działu o tanich zamiennikach.
Jeżeli chodzi o moje nieszczęścia to: jestem przeziębiona, zgubiłam ćwiczenia do polskiego, a na deser przez przypadek wydałam moje sd -.-
Nie wiem czy słyszeliście, że głupi ma zawsze szczęście... W takim razie ja muszę być na prawdę mądra -.-
Ok, przejdźmy do tego co nas interesuje. Ten dział będzie dodawany co wtorek przeze mnie. Pewnie spotkaliście się z tego typu pomysłem na innych blogach no, ale cóż.
I tak zupełnie na marginesie, to zainspirowała mnie Kinga, na której zobaczyłam drogi płaszczyk. I od razu pisze, że(wyjątkowo) w tym tygodniu o nim napiszę...

2 komentarze:

  1. Nie mogę się docczekać, jak rozwinie się ten pomysł ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh trzecie z tych nieszczęść najgorsze ;P a i czekam na realizację pomysłu.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.