piątek, 15 marca 2013

Black and White

Tym razem stylizację stworzyłam z długą spódnicą. Stworzyłam ją na konkurs, jakaś wyjątkowa to nie jest, ale to dlatego, że nienawidzę tych spódnic i o ile pamiętam to pierwsza stylizacja na moim koncie właśnie ze spódnicą maxi, a po za tym pierwszy raz biorę udział w konkursie na stylizację. Stylizacja jest wykonana w kolorach czerni i bieli.



|naszyjnik-voile|blazer-It Girls|top-Speciall Offer|pasek-Voile|spódnica-Basic|
|torebka-It Girls|buty-Fallen Angel|




Podoba się?
I mam pytanie zupełnie nie związane z tematem...
Jak zaokrąglić na bloggerze rogi nagłówka?
KOMENTUJCIE! ;D




4 komentarze:

  1. Stylizacja fajna, a co do nagłówka, to nie mam pojęcia, nie mam nawwet bloga.

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłoby lepiej jakby spódnica była do ziemi samej. I tak jakoś zachowawczo strasznie.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez torebki lepiej by było.

    Bella12655

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.