piątek, 29 marca 2013

Angel

Przepraszam, że wczoraj i przedwczoraj nic nie dodałam, ale nie miałam czasu. A także dziś dodaję tylko metkę na szybko. Metamorfoza dopiero za tydzień, jeszcze raz przepraszam, a do hot i or not brakuje jednej osoby :) Przejdźmy do stylizacji.
W całości wykonana jest w kolorze bieli. Stęskniłam się za wiosną (u mnie za oknem jest śnieg), więc stworzyłam ten outfit. Musiałam użyć tego wianka<3




|Wianek-Pretty n Love|Naszynik-Fallen Angel|Tunika-Tingleing|Torebka-VOILE|
|Spódnica-VOILE|





Podoba się?

4 komentarze:

  1. Wydaję mi się, że aż troszkę za biało ;)

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, zimno by ci było przy tym śniegu za oknem. A i nie cierpię perełek ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ;) U mn też śnieg.
    Bella12655

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.