piątek, 8 lutego 2013

Witajcie , jestem nową redaktorką bloga .Mój login na Stardoll to hAneczkah. Będe organizować konkursy , robić nagłówki , Pisać posty o nowościach ( cg , ncg , wybór dnia , projekty dnia itd c:) No to zaczynajmy :)

Oto dzisiejsza Cg :
I jak podoba wam się? Zasłużyła na tytuł Cg? Piszcie w komentarzach

A oto jej stylizacja :

Co prawda w katalogu wydaje się mieć inną stylizację no ale cóż .. Przyejdźmy do Ncg.
Oto ona:
Podoba wam się? Zasłużyła? również piszcie w komentarzach c:
Oto jej stylizacja .. w prawdzie nie cała ale jest :
Również jak tamta w katalogu inaczej a tu inaczej , no cóż . ;p

Królowa wybiegu:
 Wybór dnia:

To torebka z sklepu hot buys weekly , bardzo ładna ale nie zbyt tania . Kosztuje 14sd

Oraz projekty dnia : 
 
  Jedyny projekt który mi się podoba to włosy a reszta jest nie zbyt ciekawa , no cóż to jest tylko moje zdanie , jeśli masz ochotę podzielić się swoim zdaniem z nami , pisz w komentarzu.

aa . Zapomniałabym , mam dla was nagłówek :


 ładny? czy brzydki? oceniajcie w komentarzach , pozdrawiam Toster c:

Zachęcam do obserwowania bloga! C:

3 komentarze:

Napisz swój nick na stardoll.