poniedziałek, 18 lutego 2013

Stylizacja- "School look"

Postanowiłam robić, co raz to bardziej odważniejsze stylizacje. Przykładem tego jest stylizacja, którą za moment ujrzycie. Wcześniej nigdy nie użyłabym tych spodni, ponieważ nie byłam ich pewna, ale teraz... Znalazłam genialny sposób na wykorzystanie ich. Przypomina mi to trochę stylizację do szkoły, a zarazem jest to stylizacja zimowa. Bardzo mi się podoba. Zobaczcie ją sami:


Użyłam do niej:


Czapka-Apres Ski
Szalik-Windows On The World
Top I-Fallen Angel
Top II-Bizou
Pasek-Voile
Spodnie-Special Ofert
Bransoletka- -------
Buty-Fallen Angel



Podoba się?
KOMENTUJCIE! :D

4 komentarze:

  1. Hm.. fajna stylizacja, nawet bardzo właśnie taka do szkoły ja bym tylko zdjeła czapkę i zmieniła bluzkę na luźnijszą, ale i tak jest fajna :** ♥♥♥
    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, podoba mi się - jest inaczej, a przez to ciekawie...

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.