sobota, 9 lutego 2013

Stylizacja na początek

                                                                          Witajcie!
Jestem nową redaktorką na blogu. Mój nick na stardoll to szkodnik2248. Będę zajmować się metamorfozami, będę także wrzucać różne stylizacje.
Na początek mojej przygody z blogiem pokażę Wam moją stylizacje:




Użyłam do niej:

Bluzka I:                     BASIC- "Basic White Tank Top"
Bluzka II:                    BASIC- "Basic White Elegant Blouse"
Kamizelka:                  BIZOU- "HotBuys Fringe Vest""
Legginsy:                     Apres-Ski- "White Fair Isle Leggings"
Buty I:                         Fallen Angel- "Heavyweight Black Platforms"
Buty II:                       Fame- "Dance Shoes"

Mam nadzieję, że się podoba.
Komentujcie! :D


2 komentarze:

Napisz swój nick na stardoll.