sobota, 23 lutego 2013

Stylizacja na dziś

Dzisiejsza stylizacja mi się podoba. Muszę powiedzieć, że mam 30str. szafy, ale co z tego jak i tak dużo ciuchów nie nadaje się do użytku. Nie mam weny na tworzenie stylizacji. Codziennie zdaję sobie sprawę, że muszę udać się na porządne zakupy. Tą stylizację stworzyłam już na skraju załamania nerwowego. Myślałam, że już nic nie wymyślę, aż tu nagle...

Wiem, że zazwyczaj używam tego kapelusza i tych butów, ale je lubię. W stylizacji dominuje brąz, który nadaje ciepła całości. 


Użyłam do niej;

Kapelusz-Killah
Top-Violetta
Kamizelka-Bizou
Spódnica-It Girls
Rajstopy-Fame
Buty-Fallen Angel
Torebka-Mr.


Podoba się?
Chcielibyście konkurs na wystylizowanie mnie?
Co radzilibyście mi kupić za starmonety, aby dopełnić moją szafę?
KOMENTUJCIE! ;D

2 komentarze:

Napisz swój nick na stardoll.