piątek, 22 lutego 2013

Przegląd szafy # 5

Przeglądamy szafę - darkalatarka


...


Cóż mogę powiedzieć o twoich ubraniach ... Są bardzo ładne ,a najbardziej  2 spodnie od końca ,które aktualnie masz na sobie . ((...) Dla waszej wiadomości różowa bluzka z niebieskim serduszkiem jest na sprzedaż . )



Tak więc ... Zacznijmy od spodni nie podobają mi się te spodnie ,ponieważ mają za szerokie nogawki . Szara spódniczka jest chyba darmówką ,ale mi się nie podoba . Spodnie chyba też są darmówką i śmiesznie wyglądają na Dollcę  .


Twoje dodatki są Megaa ! Najbardziej podobają mi się Platformy , kopertówki  i ten pasek z kokardką .
Udaj się na zakupy i powiększ swoją szafę . ;)


Jedna rzecz która mi się nie podoba to ten szalik . Według mnie powinnaś go schować do schowka . Ale zrobisz jak uważasz . ;)

Ogólna ocena - 9,5 / 10

4 komentarze:

  1. thx
    a spódnica jest z wild candy te spodenki nie wiem skąd są kupiłam w bazarze

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie są te morskie butyy ;3

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no ten szalik jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie zbyt ładnie wygląda na Dollcę . Ja tylko przeglądam jej szafę ,a ona decyduję czy to się nadaje czy nie .

      Usuń

Napisz swój nick na stardoll.