piątek, 22 lutego 2013

Przegląd szafy # 3

Dziś przeglądam szafę - wwwera27


...
Twoja szafa jest prawie idealna tylko radzę wyrzucić /sprzedać ,schować do schowka te niepotrzebne darmówki . Tylko te 3 ubrania mi się nie podobają ,bo są darmówkami , a ta ostatnia nie przypadła mi do gustu ;/ . 


Zazdroszczę Ci takiej Megaa szafy ! Masz piękne ubrania , oprócz tych negatywnych . Brak mi słów - po prostu - fantastyczna szafa . 



Tylko dwa negatywne rzeczy . Z tymi rogami spotkałam się już trzeci raz . Buty były by ładniejsze ,gdyby miały jeden konkretny kolor ,albo np. tylko w gwiazdki lub paski . =) . 


Powinnaś być dumna ze swojej szafy . Pierwszy raz trafiła mi się szafa w której było tyle dobrych rzeczy i 2 negatywnych . Masz świetny gust . 


Ocena końcowa - 5+ +


-------
Następna do przeglądu szafy - Matia880
------


1 komentarz:

Napisz swój nick na stardoll.