środa, 20 lutego 2013

Przegląd szafy #1

Dziś przejrzę szafę MileyHana99 .



...


Masz bardzo dużo ubrań pozytywnych i to mnie cieszy . Gdy przeglądałam początek twojej szafy myślałam ,że będzie to szafa idealna ,lecz myliłam się ,a szkoda ... Masz bardzo dobry gust . Masz też tutaj HB i bluzkę z ELLE  . =) . Szafa prawie idealna .




To są rzeczy negatywne jak dla mnie . Nie podobają mi się te ubrania , ponieważ niektóre są darmówkami i ich nie używasz ,a niektóre nie pasują do twoje stylu . Te spodenki w paski niebiesko-białe są jak dla mnie śmieszne =D . Tak jak pisałam szafa prawie idealna .


To są akcesoria na + . Platformy są megaa . Uwielbiam je . Kapelusze , bereciki pasują do twojego stylu i inne dodatki . Podobają mi się .


Negatywne akcesoria . W moim guście nie gustują te rzeczy . Może ta torebka będzie pasować do jakiejś stylizacji ,ale wątpię . Jelenie rogi mogą się przydać ,lecz wątpię żeby Ci się przydały .


Ocena końcowa szafy z ubraniami - 5+
Ocena końcowa szafy z akcesoriami - 5+


------

Następna do Przeglądu Szafy - Sylwer0178
------


3 komentarze:

  1. wybacz mi ale masz straszny charakter pisania, w kółko powtórzenia....

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh właśnie to samo miałam napisać co MistAsh. Ale po to się człowiek uczy, żeby takich rzeczy nie robić ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  3. "W moim guście nie gustują te rzeczy"
    "Rogi mogą się przydać, lecz wątpię żeby się przydały" ?!

    Dlaczego nie pasują do mojego stylu rzeczy? Żółte spodenki, spódnica maxi, szara spódnica i niebieska pasują. Wydaje mi się, że dałaś tę sukienkę do negatywnych tylko dlatego że to darmówka. I tak jak osoby wyżej piszą - bardzo dużo powtórzeń i przed kropką i przecinkiem nie robi się spacji.

    Ale tak to dziękuję za przegląd :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.