poniedziałek, 25 lutego 2013

Przegląd Stardesign #1

Wymyśliłam dość ciekawy i oryginalny dział. Nie spotkałam się z nim jeszcze nigdzie indziej. Pomyślałam, że będą trzy(lub cztery) części:
-Fashion
-Interior
-Jewerly
-Hair(choć niekoniecznie).

Wpadłam na ten pomysł zarabiając starmonety. Będę w nim pokazywać po kilka rzeczy, które warto kupić w danej części stardesign. No to zacznijmy:




Podkoszulek- zwykły, prosty i co najważniejsze funkcjonalny. Może być jednokolorowy lub mieć ciekawy wzór.
T-Shirt- To samo co do podkoszulka, tylko jest tańszy i ma rękawek, ale to nie powinno przeszkadzać.
Spodnie-Nie wyobrażam sobie szafy bez nich. Są cudowne. Mogą być jednokolorowe, z dziurami, galaxy itd.
Spodnie 2-Są ciekawe, bo jedną nogawkę mają już gotową.
Spodenki-Tutaj zdecydowanie polecam zrobić je w jednolitym kolorze, są bardzo ładne.
Sweterek-Służy do bejsbolówek i innego rodzajów ciekawych sweterków.
Bluzka-Ciekawa i luźna, bardzo mi się podoba. Można robić do niej ciekawe wzorki.
Kurteczka-Nie wiem jak to dokładnie nazwać. Tutaj polec jednolity kolor. Jest bardzo ciekawa. Nadaje się do stylizacji.




Podoba się artykuł i pomysł na dział?
KOMENTUJCIE! :D

3 komentarze:

Napisz swój nick na stardoll.