poniedziałek, 18 lutego 2013

Oddam fryzurke! ;**

Mam dla was do oddania fryzurkę.
♥- Zagłosujesz na mnie ( Kinga6427 ) I Sylwię ( szkodnik2248 ) Na CG czyli 5/5  i napiszesz w Naszych księgach że to zrobiłeś oraz zostawisz pod tym komentarz ! ;D
I Plus dla was ponieważ , kto wygra tą fryzurke automatycznie trafia na złotą liste ! ;*
Zebym ją oddała muszą byc chociaż 2 zgłoszenia.! ;)
Bedzie ponad 5 zgłoszeń oddam też grzywkę prostą...
 A fryzurka to taką którą mam na sobie ---> kliknie cie w link przeniesie cie do mojego apcia. Kinga6427 .
Oddam ja za jedyne 3 sd. A z tą grzywką to jak bedzie aż 5 zgłoszeń oddam za 2 sd.
Uwaga dla was :
#- Musicie być obserwatorem bloga !
#- Napisać swój nick
#- Dać 5/5 dla mnie i Sylwi kilka linijek wyżej !

Wyniki podam w środę ! ; )

~ Kingaaa.

7 komentarzy:

  1. Jestem obserwatorem i zagłosowałam ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na was + powodzenia


    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam i zostawiłam informacje :D Jeżeli jest taka możliwoś coś za sm to chętnie, jeżeli nie to rezygnuje z konkursu (brak sd na koncie)ale i tak zasługujecie na głosy :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie szkodzi:D No to fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, zagłosowałam 5/5, jestem obserwatorem.

    joyless

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.