niedziela, 17 lutego 2013

Nagłówek

Zaciekawiły mnie ostatnio nagłówki. Długo ociągałam się zanim zaczęłam robić mój pierwszy nagłówek. Zaczęłam go robić dziś rano, a skończyłam przed chwilą. Stworzyłam go zmyślą dla tego bloga, jednak zastanawiam się, czy ten nagłówek nie oszpeci bloga, bo jak pisałam- jest to mój pierwszy projekt. Jestem przygotowana na Wasze negatywne zdanie na jego temat. Oto on:


Podoba się(wiem, że nie)?
Chcecie żeby był on na tym blogu(i go oszpecał)?
Myślicie, że jak na pierwszy raz może być?

KOMENTUJCIE! :D

6 komentarzy:

  1. Jeśli sama cieniowałaś i robiłaś doll to jest bardzo ładny, jak na pierwszą pracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwszą pracę jest cudnie . Dodawaj na bloga ; *

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na pierwszy raz to ok, ale kiepsko ci nos wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, ale jak do tego bloga to musiał by być inny kolor;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.