sobota, 16 lutego 2013

Metamorfoza Matia880

Witajcie! To jest pierwsza metka na tym blogu, którą wykonam użytkownikowi stardoll- Matia880. Spełniła ona wszystkie warunki. To zaczynajmy:



PRZED:

Stylizacja:

Jest dość prosta z wykorzystaniem darmówki, co do kolorystyki nie mam nic do zarzucenia. Do stylizacji dodałabym może jakąś torebeczkę i myślę, że byłoby dobrze.

Ocena:    8/10

Make-up:

Zdecydowanie usunęłabym te rzęsy, które wyglądają strasznie. Makijaż wykonałaś ładny. Usunęłabym także  tą farbę z włosów, bo jest niepotrzebna.

Ocena:   7.5/10




PO:

Stylizacja:

Myślę, że jest dobrana ładnie pod względem kolorystyki. Pasuje mi tu kurteczka, która nadaje całości tego czegoś. Stylizacja jest dziewczęca. Wybrałam jasne buty i torebkę. Mam nadzieję, że się podoba.


Make-up:

Wyrzuciłam te rzęsy. Nie miałaś dużo cieni, więc kolorystyka jest podobna do twojej. Zmieniłam także włosy i zmyłam szminkę. Wahałam się, czy dać róż na policzki i dalej się waham, ponieważ nie wyszło mi to, jednak zostawiłam. Mam nadzieję, że się podoba.


Łącznie uzyskałaś 15.5 pkt./20 pkt.


Podoba się?

Swoje doll możecie zgłaszać pod specjalną zakładką, o nazwie "Metamorfozy", która znajduje się pod nagłówkiem.


KOMENTUJCIE! ;D


2 komentarze:

  1. Przepraszam bardzo ale moja metamorfoza mi się nie podoba. Nie wiem czym to jest spowodowane, może prostą stylizacją albo czymś innym nie qwiem naprawdę. Natomiast co do rzęs chyba masz racje ale włosy mi się nie podobają :D Ale dziękuję za mile chęci :**

    OdpowiedzUsuń

Napisz swój nick na stardoll.