czwartek, 14 lutego 2013

Dziekujemy...

Bardzo sie ciesze , bo zaraz bedzie 1000 wejść. I mnie to zadowala , bo to czytacie.! :3
Dziękujemy! <3 Dobra teraz co ja miałam wam napisać.

Jak bedzie was aż 1000 to zrobimy megaaa loterie każda z redaktorek bedzie mogła dodac coś od siebie.
Bedą do wygrania Starmonety dużo ich , Stardolary ich troszke mnie ale bedziee. Oraz jakies darmowe reklamy!! < 33 Dużo tego .... Ciuszki oczywiscie też. ! Wiec Razem dobijmy do 1000 wyświetleń !!
Wiec Do dziełaa! Notkę z loterią dodamy w najbliższym czasiee . Bayy Dzięki. ♥
~Kinga6427.

4 komentarze:

  1. 1000 hyhyhy jesteś chora .Wiesz co to wyświetlenia i że będzie nas 1000 ? Możesz się jarać z obserwujących których masz mało a startujesz znam dużo blogów co mają więcej ! To każda osoba co cię podgląda nawet Ty więc możesz wchodzić codziennie na swoją stronę a 1000 się nazbiera -.-'' pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh , masz racje. po częsci... Ja nie taka , ze specjalnie wchodze co minutę i zbieram sobą liczbę wyświetleń. Nawet nie wiedziałam ze tak sie da ! ;d Nie słusznie mnie oskarzasz.!!

      Usuń

Napisz swój nick na stardoll.